Բնագիտության և տեխնիկական ստեղծագործության ստուգատես նախակրթարանում
Հունվարի 8-28
Սաների, դաստիարակների և ծնողական համայնքի, անհատական, խմբային, համագործացային նախագծերի ստուգատես է, որի նպատակը բնագիտական, տեխնոլոգիական ձեռքբերումների, տեխնիկական ստեղծագործության կազմակերպման փորձի ներկայացումը, խրախուսումն ու տարածումն է:
Առաջին խումբ (մինչև 5 տարեկաններ)
Այս տարիքային խմբի ստուգատեսի նպատակն է ուսումնասիրել, դասակարգել երեխաների խաղալիքները տանը և խմբում:
Յուրաքանչյուր սան (ծնողի օգնությամբ) ներկայացնում, պատմում է իր խաղաշխարհի մասին.
- ինչ խաղալիքներով է խաղում, ով է նվիրել, որոնք են փչացել, ինչ են լինում փչացած խաղալիքները, հեծանիվները, սահնակները, ճոճերը և այլն.
- խաղալիքների խումբ, որոնք իրեն արդեն պետք չեն, և չգիտի ինչ անել.
- խաղընկերների հետ հավաքած խճանկարներ, մոդելներ, մակետներ, ռոբոտներ
- համակարգչային խաղեր, որ խաղում է։
Ներկայացումը կարող է լինել ֆիլմի, նկարաշարի, պատմության տեսքով: Դաստիարակը սովորողին և ծնողին տեխնիկական օգնություն է ցույց տալիս:
Ներկայացված աշխատանքները տեղադրվում են խմբի (երեխայի) բլոգում:
Յուրաքանչյուր խումբ ներկայացնում է խմբում եղած խաղալիքները և խաղերը.
- ինչ խաղալիքներով են խաղում, որտեղի՞ց են խաղալիքները.
- որոնք են փչացել, ինչ են լինում փչացած խաղալիքները.
- խաղալիքների խումբ, որոնք պետք չեն լինում, և չգիտեն ինչ անել.
- Ինքնագլորներ․
- ինչպես են խաղում երեխաները:
Ներկայացումը լինում է ֆիլմի, նկարաշարի, մեկնաբանությունների, հոդվածի տեսքով: Աշխատանքը կատարում է դաստիարակը:
Աշխատանքը տեղադրվում է խմբի բլոգում, կրթական ծրագրի ենթակայքում, «Պարտեզ» ամսագրում:
Ամփոփումը՝ տե՛ս այստեղ