Նախակրթարանի օրացույց 2021-2022
- Սաների ընդունելությունը կազմակերպվում է 08.45-09.30։ Դաստիարակներից մեկը 8:45 լինում է խմբասենյակում, ախտահանվում է, զգեստափոխվում, օդափոխում խմբասենյակը և սկսում դիմավորել սաներին:
- Մուտքի մոտ տեղադրված ենախտահանիչ հեղուկներ ձեռքերի համար (ալկոգել), իսկ հագուստի համար՝ 65 կամ 70 տոկոսանոց սպիրտ ցողող տարայով։ Դաստիարակներից մեկը դիմավորում է սաներին,: Երեխայի բացակայության կամ ուշացման, ինչպես նաև դրանց պատճառների մասին ծնողը դաստիարակներին տեղյակ է պահում մինչև 09։30:
- Դաստիարակներից մեկը, պահպանելով հեռավորությունը, սկսում է ստուգել, ախտահանել։
- Հենց տնից-նախակրթարան ճանապարհից էլ սկսում է նրանց ուսումնական գործունեությունը: Սաներն ինքնուրույն են զգեստափոխվում։ Դասավորում են աթոռները, մաքրում փոշիները, խնամում են բույսերը, ջրում։
- 9:30-10:00—Ռոդարիական ուրախ մարմնամարզությանը միանում են կոմիտասյան երգն ու պարը: Դաստիարակը սանի հետ պետք է մագլցի, վազի, թռչի բարձրությունից, չոչ անի, գլուխկոնծի տա և այլն՝ խենթություներով լինելով անմիջական մասնակիցը կրթության, լինելով սաներից մեկը, ոգևորելով, երևակայելով…:
Սաները հաճախ իրենք են շարժումները որոշում: Երբեմն մարմնամարզության ընթացքում կենդանիներ են դառնում, շարժումային տարբեր փոքրիկ ներկայացումներ են ստացվում, երբեմն ամբողջ վարժանքը պարի է վերածվում: Խաղաստեղծ միջավայր կարող է լինել նաև մեր մարմինը: Երբ նրան ավելացնենք «լույս + ստվեր= - ստվերախաղբաղադրատոմսը», կստացվի իմացումի հերթական, իսկական հրճվանք: Ինչքան ուզում ես թափահարի՛ր ոտքերդ, ձեռքերդ, մարմինդ, մազերդ, ստվերային ներկայացումներ խաղա՛, կապիկություն արա՛, սավառնի՛ր, իրական ազատությունը զգա՛…:
- 10:00-10:30—Նախաճաշ
- 11:00-12:00— Աշխատանքային գործունեություն
- 12:30-13:00—Ճաշ
- 13:00-15:00- Քուն (Աստղափայլ օրորներ):
- 15:30-16:00- Հետճաշիկ:
- Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը:
- 16:00-17:00— Ազատ գործունեություն, տուն ճանապարհել:
- Նախակրթարանի բակ—պարտեզը խնամված է, կոկիկ՝ պտղատու ծառերով, գեղեցիկ բույսերով, խնամված խոտածածկ տարածքով: Սաները, սովորողը մասնակից է պարտեզի խնամքի աշխատանքներին: Մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոցները և աղբի տոպրակները բակում միշտ ձեռքի տակ են: Դա մշակույթ է, որ ձևավորվում է վաղ մանկությունից, երբ երեխան ինքն է մաքրում, խնամում, մշակում այդ միջավայրը՝ մեծի ու փոքրի հետ, ուսումնասիրում է, ճանաչում: Բացօթյա կրթական միջավայրն ունի առանց ցանկապատերի, բաց, կանաչ լանջեր, ոռոգման և խմելու ջրի համակարգ։ Ամեն տարի իրականացվող գարնանային և աշնանային ծառատունկերին սաները ծնողների հետ մասնակից են դառնում որևէ օղակի, հատվածի ստեղծմանը՝ վարդենիների պուրակ, բալենու այգու հիմնում: Կարևոր է նրանց անմիջական շփումը հողի հետ, երբ հայրիկի կամ մայրիկի հետ փխրեցնում են հողը, փոս փորում, տնկում միասին ընտրած տնկին, ջրում: Բակային աշխատանքների համար ունենք սաների չափսերին համապատասխան գյուղատնտեսական գործիքներ` փոքրիկ բահեր, փոցխեր, փխրիչներ, թաղարներ, մաղեր, տարբեր չափի տարաներ, ցնցուղ, թաթավոր կշեռքներ, խոշորոցույցներ և այլ պարագաներ: Երեխաները գարնան սկզբից մինչև ուշ աշուն լինում են բակում և տարաբնույթ աշխատանքների միջոցով ճանաչում բնությունը:
- Մարտի 1-ապրիլի 8` «Ձոն մայրիկի» ստուգատես- ցուցահանդես
- Մարտ 1-ապրիլի 29` «Աղայան+ Ռոդարի» ստուգատես:
- Ապրիլի 10` Ծաղկազարդ-ծառզարդարը կրթական պարտեզում.
- Ապրիլի 16` Սուրբ Հարության տոն
Ապրիլ ամսվա դաստիարակների սեմինարներ
- Ապրիլի-1, 4, 8, 11, 15, 18, 22, 25, 29-ի պարապմունքներ. պարուսուցման ակումբ (Լաերտ Գրիգորյան)
- Ապրիլի- 7, 14, 21, 28-ի պահրապմունքներ. հեծանվավարություն (Հրայր Հովհաննիսյան)
Գարնանային պարտեզի նախագծեր
- «Ես իմ ծառն ունեմ պարտեզում»նախագիծ.
Ծառատունկ-ծաղկատունկ.Ծառ է տնկում յուրաքանչյուր երեխա: Ծառատունկին մասնակցում են ծնողները, տատիկներն ու պապիկները: Յուրաքանչյուր երեխա ունենում է իր ծառը: - Ջերմոց լաբորատորիա. «Թաղար» նախագիծ
- Օրվա եղանակի դիտարկում. դիտարկում ենք օրվա եղանակը, դրա փոփոխությունները, բլբլում ենք մեր տեսածի մասին:
Ի՞նչն է փոխվում, երբ եղանակը ցրտից տաք է դառնում:
Ի՞նչն է տեղի ունենում ծառեր, խոտերի, թռչունների… հետ :
Մեկ շաբաթ լուսանկարում ենք օրվա եղանակը և համեմատում ձմռան հետ :
Ի՞նչ գույն է ձմեռը, Ի՞նչ գույն է գարունը:
Ինչո՞ւ ձմռանը սերմ չեն ցանում:
Ինչո՞ւ են սերմը հողի մեջ ցանում… - Բնագիտական փորձեր…
- «Աղայան+ Ռոդարի» ստուգատես (շրխկան, երգ, ոտանավոր,խաղ, շարժում…)
- «Ես» նախագիծ
- «Ձոն մայրիկի» ստուգատես- ցուցահանդես:
- «Մարզական մայրիկների ձոնը» ստուգատես
- Բառախաղ`«Հանիպեցին բառն ու բառը» (Ես իմ չսիրած կամ սիրած բառն եմ ասում, դու՝ քոնը: Արի՛ միացնենք: Օրինակ` մուկ, հաչալ, սխտոր, ուտել. Սխտոր ուտող մուկը հաչում էր)
- Ընտանեկան նախագծեր
- «Քաղաքային թափառումեր»։
- «Սեբաստացի ծնողների պատումները»։
- «Մարզական ընտանիք»։
- «Հեքիաթասաց հայրիկ, մայրիկ, տատիկ-պապիկ»։
- «Ծնողի օրագիր»։
- «Համեղ ծիսական խոհանոց»։
- «Ազգային ընտանեկան խաղիկներ»։
- «Ձոն մայրիկի» առցանց ցուցահանդես- ֆլեշմոբ։
- Բնագիտական գործունեություն
- Տեխնոլոգիա
- Այլընտրանքային նկարչություն
- Երգեր՝ «Գնացեք, տեսեք», «Զարկ բոլճիկ», «Օր պար», Զատկական երգերի փաթեթ
- Հեքիաթ-ներկայացում.Ջ.Ռոդարիի հեքիաթների խառնաշփոթ
- Աղայանական շարք`…Ծիտը և բազեն, Սագ, Կատու, Հավիկ
- Ոտանավորներ, ասիկներ, ճվիկներ զատկական խաղիկներ
- Ազգային խաղիկներ
- Ծափխաղեր֊բառխաղեր` օրինակ՝«Ուտելիք,չուտելիք» (երեխաներից մեկն ուտելիքներ է ասում, մյուսները ծափ են տալիս, ընթացքում՝ շփոթեցնելու համար, չուտելիք է ասում։ Ով ծափ տվեց՝ նա պարտվում է)։
- Շաբաթվա գործունեություն՝
- 04.04-08.04
- Ածիկացան
- Ձու դատարկոցի,ձու փչոցի
- Զատկածառի պատրաստում
- Երաժշտական պարապմունք
- Ինքնագլորներով երթ
- Նվեր մայրիկին(բատիկա շարֆեր)
- Ռոդարիական մարզական խաղեր։
- 11.04-15.04
- Հուշիկ, հուշիկ երկուշաբթի- Միջավայրի խնամք։
- Ավագ երեքշաբթի՝ քար քաշի- Խնոցու օր։
- Չիկ չորեքշաբթի՝ խաղ չիկ-չիկ։
- Ավագ հինգշաբթի՝ «Ծառի գովք»։
- Ավագ ուրբաթ՝ Ակլատիզի յոթ փետուրներ։
- Ակլատի՜զ, բռնե բիբի՜զ
- Եկար մեզ հյուր
- Կախվար երդիս։
- Խոհանոցային գործունեություն՝ պատրաստում ենք զատկական ուտեստներ։
- 18.04-22.04
- Զատկի ծեսը նախակրթարանում
- Զատիկը ընտանիքում
- Ձվախաղեր
- Ռոդարիական մարզական խաղեր
- Այց ագարակ
- Մարզական պարապմունք
- Բնագիտական փորձ՝ «Ծիածան»
- 25.04-29.04
- Ծառատունկ-վարդատունկ
- Ղ.Աղայան՝«Ծիտն ու բազեն» խաղ-բեմադրություն
- Բակային ազգային խաղեր
- Միջավայրի խնամք
- Երաժշտական պարապմունք
- Ինքնագլորներով երթ