- Մարտի 1-ապրիլի 9` Ձոն տեխնոլոգիական ստուգատես
- Մարտ 1-31` Աղայան+Ռոդարի ուսումնական նախագիծ
- Մարտի 1-31` Ծաղկազարդ-ծառզարդարը կրթական պարտեզում
- Մարտի 1-31՝ «Մարզական մայրիկների ձոնը» ստուգատես
- Նախակրթարանի բակ—պարտեզը խնամված է, կոկիկ՝ պտղատու ծառերով, գեղեցիկ բույսերով, խնամված խոտածածկ տարածքով: Սաները, սովորողը մասնակից է պարտեզի խնամքի աշխատանքներին: Մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոցները և աղբի տոպրակները բակում միշտ ձեռքի տակ են: Դա մշակույթ է, որ ձևավորվում է վաղ մանկությունից, երբ երեխան ինքն է մաքրում, խնամում, մշակում այդ միջավայրը՝ մեծի ու փոքրի հետ, ուսումնասիրում է, ճանաչում: Բացօթյա կրթական միջավայրն ունի առանց ցանկապատերի, բաց, կանաչ լանջեր, ոռոգման և խմելու ջրի համակարգ։ Ամեն տարի իրականացվող գարնանային և աշնանային ծառատունկերին սաները ծնողների հետ մասնակից են դառնում որևէ օղակի, հատվածի ստեղծմանը՝ վարդենիների պուրակ, բալենու այգու հիմնում: Կարևոր է նրանց անմիջական շփումը հողի հետ, երբ հայրիկի կամ մայրիկի հետ փխրեցնում են հողը, փոս փորում, տնկում միասին ընտրած տնկին, ջրում: Բակային աշխատանքների համար ունենք սաների չափսերին համապատասխան գյուղատնտեսական գործիքներ` փոքրիկ բահեր, փոցխեր, փխրիչներ, թաղարներ, մաղեր, տարբեր չափի տարաներ, ցնցուղ, թաթավոր կշեռքներ, խոշորոցույցներ և այլ պարագաներ: Երեխաները գարնան սկզբից մինչև ուշ աշուն լինում են բակում և տարաբնույթ աշխատանքների միջոցով ճանաչում բնությունը:
- Ես իմ ծառն ունեմ պարտեզում»
Ծառատունկ-ծաղկատունկ.Ծառ է տնկում յուրաքանչյուր երեխա: Ծառատունկին մասնակցում են ծնողները, տատիկներն ու պապիկները: Յուրաքանչյուր երեխա ունենում է իր ծառը: - Ջերմոց լաբորատորիա. «Թաղար» նախագիծ
- Օրվա եղանակի դիտարկում. դիտարկում ենք օրվա եղանակը, դրա փոփոխությունները, բլբլում ենք մեր տեսածի մասին:
Ի՞նչն է փոխվում, երբ եղանակը ցրտից տաք է դառնում:
Ի՞նչն է տեղի ունենում ծառեր, խոտերի, թռչունների… հետ :
Մեկ շաբաթ լուսանկարում ենք օրվա եղանակը և համեմատում ձմռան հետ :
Ի՞նչ գույն է ձմեռը, Ի՞նչ գույն է գարունը:
Ինչո՞ւ ձմռանը սերմ չեն ցանում:
Ինչո՞ւ են սերմը հողի մեջ ցանում… - 8:45-9:30 -Առավոտյան ծես Ընդունելություն
- 9:30-10:00 —Մարզական «Բարև,ես …», ռոդարիական մարզական խաղեր:
- 10:00-10:30—Նախաճաշ
- 12:30-13:00—Ճաշ
- 15:30-16:00- Հետճաշիկ: Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Շաբաթը մեկ օր ծնողն է նախաճաշ պատրաստում։
- Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը
- 10:30-10:40-Զբոսանք: Ամեն օր նախաճաշից հետո պտույտ-ծանոթացում մաքուր օդում, բակում, թաղում, մոտակա տարածքներում:10:40-11:20`
- Բնագիտական գործունեություն (սերմնացան,ցանում ենք կանաչիներ)
- Տեխնոլոգիա
- Այլընտրանքային նկարչություն
- Երգեր՝ «Գնացեք, տեսեք», «Զարկ բոլճիկ», «Օր պար», «Ախ գարուն է»
- Հեքիաթ-ներկայացում. Ջ.Ռոդարիի հեքիաթների խառնաշփոթ
- Աղայանական շարք`…Աղայան+ Ռոդարի» ստուգատես (շրխկան, երգ, ոտանավոր,խաղ, շարժում…) Ծիտը և բազեն, Սագ, Կատու,Հավիկ
- Ոտանավորներ, ասիկներ, ճվիկներ զատկական խաղիկներ
- Ազգային խաղիկներ
- Ծափխաղեր֊բառխաղեր` օրինակ՝«Ուտելիք,չուտելիք» (երեխաներից մեկն ուտելիքներ է ասում, մյուսները ծափ են տալիս, ընթացքում՝ շփոթեցնելու համար, չուտելիք է ասում։ Ով ծափ տվեց՝ նա պարտվում է)։
- 13:00-15:00- Քուն (Աստղափայլ օրորներ):16:00-15:00— Ազատ գործունեություն հաջորդ օրվա անելիքների քննարկում, տուն ճանապարհել:
- Գործունեություններն ըստ շաբաթների`
- 01.03-03.03
- Ինքնագլորներով երթ
- Հ. Թումանյան «Մարտ» ոտանավորի խաղ- բեմադրություն:
- Երաժշտական պարապմունք
- Մարզական օր
- 06.03-10.03
- Անվանական ծառատունկ.(սաները ծնողների օգնությամբ կտնկեն իրեն անվանական ծառը) սաները կպատմեն իրենց մայրիկի մասին
- Նվեր մայրիկին` սաները կպատրաստեն նկարակալներ
- Խոհանոցային գործունեություն՝ մայրիկների համար կպատրաստենք քաղցր թխվածքաբլիթ
- Զարգացնող խաղ
- Ազգային խաղեր
- Միջավայրի խնամք
- 13.03-17.03
- Այց ագարակ, կենդանիների խնամք
- Մարզական խաղ՝ օղակներով և գնդակներով
- Բնագիտական գործունեություն՝ գունավոր պղպջակներ
- Ծառերի բողբոջների դիտարկում
- Անվանական ծառատունկ.(սաները ծնողների օգնությամբ կտնկեն իրեն անվանական ծառը)
- Երաժշտական պարապմունք
- 20.03-24.03
- Խաղ-բեմադրություն՝ Ղ.Աղայան «Կատու»
- Կպատրաստենք զարգացնող ինքնաշեն խաղ
- Շրխկանների պատրաստում
- Զարգացնող խաղ
- Ազգային խաղ
- Զրույց զատկի ծեսի մասին
- Ածիկացան
- 27.03-31.03
- Ձու դատարկոցի, փչոցի
- Զատկածառի պատրաստում
- Երկուշաբթի`Ջրաղացպանի օր: «Խնոցի-հարոցի» խաղը
- Երեքշաբթի`Խաղում են «Հիմար-իմաստունի» վիճակի արարողություն
- Չորեքշաբթի չիք-օր է: Այդ օրը հիմնովին մաքրում են խմբասենյակը, բակը, շրջապատը` աղբը չիք են անում:«Չիք-չիք» են խաղում: Յուրաքանչյուրը երկու քար է վերցնում: Դրանք քսում են իրար և ասում._Չիք-չիք, մուկը չիք,_Չիք-չիք, մոծակը չիք
- Հինգշաբթի Այդ օրը այգեպանները, վերցնելով կացինը, այգի են մտել և վատ բերք տվող ծառերի բնին կացնի բութ կողմով հարվածելով` վախեցրել. «Բերք ես տալու, տուր, թե չէ` կկտրեմ»:
- Ուրբաթ Մանկական խոհանոցում բոլորը միասին զատկական կերակուրներ են պատրաստում,
- Զատկի ձվերն են ներկում:
- Զատկեզատի˜կ է, նավակատի˜կ է, չամչեհատի˜կ է:
- Կարմիր ձու տուր, կարմիր օր տամ:
- Մարիամ խաթուն
- Մարիամ խաթուն, Մարիամ խաթուն,
Իջի մեր տուն, իջի մեր տուն,
Ես քեզ կտամ նուշի կթուն:
-Զատիկ, զատիկ, նավակատիկ, արի նստի մեր տան մոտիկ - Ակլատիզ
- Տի˜զ- տի˜զ, Ակլատիզ,
Մազդ բիզ-բիզ, Ակլատիզ,
Պասը գնաց, Զատիկն եկավ,
Այծն էլ խոտը կերել է
-Ակլատիզը փետելով
Զատիկը շուտ չես բերի: - Ամսվա ծիսական երգեր՝ Զատկական երգերի փաթեթ